Ny bok av Göran Lambertz...

 
Göran gav mig sin nyaste bok, och den beskriver vad han råkade ut för i slutet av förra året...
Vad jag förstår så träffade han en manipulativ psykopat som har som hobby att polisanmäla en del av de män hon har sex med. En högst anmärkningsvärd hobby anser jag, men med Metoo och kvinnojourer så har dessa skadade kvinnor en uppbackning som försvarar dem i deras sjuka beteende.
En eloge till den polisman (från en storstad givetvis) som förstod att man kunde restaurera hennes telefon (återställa all info) så att all skit hon skapat friade de stackars män som hon innan falskt anklagat för vidrigheter! Viss skillnad mot de gubbsjuka Åsa-Nisse-kopior som härjar i småstäderna och som alltid tror att kvinnor är offer! Dessa stofiler kan bytas ut mot vägkoner utan någon förlust!
Förr fanns det ett behov av att försvara utsatta kvinnor, men jag tror att i takt med att många kvinnor idag är fullproppade av diagnoser och käkar psykofarmaka likt lördagsgodis så är behovet idag det motsatta! Det är män som behöver stöd MOT dessa! Det verkar dock vända för jag hörde att hon åkte dit för förtal i samband med en av sina falska polisanmälningar... Även hört att hon har mer att vänta!
Polis och rättsväsende idag är dock fortfarande förlegat och verkar utgå från att;
Penis = skyldig
och 
vagina = offer...
Det är därför Göran stämt staten då denna kvinna redan har massor av anmälningar på sitt samvete... Ska inte DET vara ett tecken på att ifrågasätta henne? Nej, även allmänheten dömer en äldre man då äldre män alltid är äckliga, och alla kvinnor är änglar... 
Hoppas att rasism dör ut och att JÄMLIKHET mellan könen åter ska gälla i vårt sjuka land.....
PS; människor som polisanmäler oskyldiga är hatade av precis alla! Både de som är riktiga offer men självklart även de oskyldiga som blir smutskastade! Spelar ingen roll om de som anmäler är ute efter pengar eller bara jävlas men de får nog sina straff tids nog OM vårt rättsväsende fungerar åt båda hållen? För folk glömmer inte! De riktiga offren är de som verkligen råkar illa ut men inte blir trodda då sjuka kvinnor fråntagit dem all trovärdighet då de för ett krig mot alla män som kritiserat dem/nobbat dem/inte gått med på alla deras nycker osv osv osv...
Eller så ser dessa kvinnor endast männen som ett redskap för att de själva ska uppnå "offerstatus" i sin blogg eller på facebook där de är martyrer i sina speciella grupper där likasinnade tävlar i elände... Fatta att för dessa är man en hjälte om man bantar ner sig så att man blir sjuk! 
Hur kunde världen bli så sjuk och hur kommer det sig att det är kvinnor som är de skyldiga? 
Jag i min naivitet trodde kvinnan var den vårdande, den som hade känslor, den som bryr sig?
INTE den mentalt skadade som ständigt för ett krig mot mannen bara för att de själva inte räcker till i sin skadade självbild! 
Se på mig, jag är för fet, för torrt hår, mina bröst hänger, för stora öron osv osv, och det är mannens fel då han har en bild på hur kvinnan ska se ut.... Bu fucking hu!
SÖK HJÄLP OCH SLUTA BRÅKA MED ANDRA!
 

Kommentera här: