Kriget fortsätter efter så många sköna år av lugn...

När en mycket sjuk själ hör av sig om att mina gamla blogginlägg skulle förstöra hennes "karriär"/privatliv så är verkligheten mer absurd än fiction!
Att vara ökänd för att spela offer och försöka driva in skadestånd från alla naiva män man möter är INTE ett yrke!
Kanske dags att se om sitt liv om nämndemän börjar nicka igenkännande, och den man har mest kontakt med är ens gamla advokat som stannat kvar (av någon anledning) i alla år?
Jag har tagit bort ditt namn då jag aldrig vill förknippas med någon som du. Du är det värsta som hänt i mitt långa liv. Vi hade roliga stunder, jag tyckte du var rolig och otroligt smart, men skadorna du hela tiden skapar gör att priset blir för högt för att ha någon kontakt med dig!
Minns att jag grät som ett barn när vi fick beskedet om missfall, men förstår idag att Gud vakade över mig och skyddade mig och barnet från ett liv med dig. Jag kom undan med mitt liv i behåll, och kan bara vara glad åt att du exploderade för sista gången i mitt liv!
Jag hade nyss över 10000 besökare till min blogg PER DAG! Det är typ 9990 fler än vanligt, och att förknippas med all skit som du hela tiden skapar i ditt liv är inte ok....
Det är nästan fascinerande att det hela tiden händer så oerhört mycket tragiskt i ditt liv och att du alltid är det stackars "offret"! Jag som lärt känna dig vill påstå att du kanske aldrig ens varit ett offer utan att allt handlar om att utmåla dig själv som något som ska väcka empati? Nåväl, jag var naiv och jag vet nu att fler velat tro att det finns något gott i din själ.... Tiden visar dock alltid vad du är!
Alla dina handlingar och alla dina val har skapat ditt liv! Är du nöjd med ditt liv? Inte! Skyll då inte hela tiden på andra utan sluta med all destruktiv skit som du tror ska inbringa pengar.
Mitt livs sämsta val var att försöka hjälpa dig! Något sänt gör jag aldrig om....
Nuf said!
 
Ja, världen är sjuk! T.o.m. diskmaskinen går på tabletter, och blir påsatt varje gång den är full!

Kommentarer:

1 Maximus:

Jag bryr mig icke om det aktuella händelseförloppet som genererat många besökare till din blogg utan jag vill enkom skriva att jag fascineras av din ärlighet gällande politiska betraktelser, din politiska inkorrekthet samt din äventyrslystnad och frihetslängtan. Jag kan identifiera mig med mycket. Keep on writing!

Svar: Glömmer bort att bloggen finns, men så plötsligt så minns jag den, och sker detta i samband med att jag har hjärtat fullt av något så kan vad som helst stå här i bloggen....
Lennart Sjoberg

Kommentera här: