Vill offentligen be om ursäkt!

Fick ett tidigt samtal denna lördag morgon. Satt uppe sent igår igen och redigerade. Privat nummer stod det på displayen och jag brukar inte svara då med risk för jobbiga försäljare men idag är det ju lördag så det borde vara lugnt...
- Hejsan, det är Sofia Hellkvist säger en vacker stämma med klass, och hon lämnar en konstpaus så att jag kan låta namnet sjunka in men först sa det mig ingenting. SEN fattade jag vem det var!
Har nu tagit bort de bilder som är opassande en dam i hennes ställning och vill samtidigt be offentligt om ursäkt för att jag inte själv tidigare tog initiativet.
Jag har en väldig respekt för Sofia och ser upp till henne och vad hon åstadkommit trots beklagliga val i sin ungdom.
Jag vill INTE vara ett av dom!
Lycka till i framtiden Sofia!

Kommentera här: