Hemkommen efter att ha träffat Ulf och hans tigrar...

Legat och snackat om livet med en stor vit tigerhane, och idag (MIN dag...) så lyssnar jag på musik jag fått av Kenneth (bonuskompis som jag fått genom att fota modell d.v.s. hans blivande frus yrväder till dotter).
Varit i Norrbotten ännu en vecka och det är sååååååååååå skönt att se underbara Sverige förvandlas i rödgula färger som speglas i insjöar längs vägen.
Ska ta med mig den här musiken på vägen nästa gång men kände att en textrad fastnade i mitt huvud och återigen kom jag att tänka på Dig - trodde jag lidit klart, men såren öppnade sig lite på glänt när jag hörde textraden;
I was giving you everything but I guess everything wasn´t enough!
Hur kan någon med en ängels ansikte vara så fruktansvärt elak - ska sånt inte synas i ögonen? Eller är det bara för att man släpper allt försvar och blottar sig så man blir mottaglig för att bli sårad?
Men tillit måste vara grunden till ett förhållande oavsett om det är kärlek eller vänskap!
Synd bara att kasta bort allt man tillsammans byggt upp och att veta att alla drömmar som man såg gestalta sig bara blir drömmar....
Om ett förhållande inte är menat att bli utan båda vet att det är tillfälligt och man träffar en annan - DET köper jag!
Om man får känslor för den andra personen - DET köper jag!
Men om det finns känslor i det förhållandet som aldrig var menat och man väljer att berätta hur kär man är i den nya partnern - DET är smaklöst, billigt, och fruktansvärt okänsligt...
Då är det bättre att man TIGER!

Kommentera här: