Fattig!

Efter att precis ha betalat in momsen, och kommit hem från mina resor så är jag fattig!
Att sakna bil (efter krocken) gör hela situationen mer prekär, och vet noll om framtiden. Har dock läkt bra, och det gör numera ont endast om jag joddlar så ska ge fan i det (vilket mina grannar uppskattat!). 
En bra sak som kommit ur detta är att jag varken har druckit varken öl eller Pepsi på ett bra tag nu vilket har resulterat i magrutor (då ingen av de som läser detta kan bekräfta eller ha bevis MOT detta så..... ) d.v.s. en snygg sexpack! Frågan jag nu ställer mig; har jag någon jävla glädje med att vara skitsnygg och småsexig om jag går här hemma ensam utan bil? INGEN ser mig ju! Sen tänkte jag att jag skulle lägga ut en bild på mig i en liten söt bikini, men något stoppade mig - vi kan kalla det instinkt!
Vad jag vill säga med denna lilla blogg är att; Pepsi, JAG ÄLSKAR DIG, JAG BEHÖVER DIG!!!
Du har aldrig svikit mig, aldrig ljugit, aldrig snuskat på Koh Tao, aldrig saknat moral!
De gånger Du varit billig så har jag varit förlåtande då det inte varit Du som varit ansvarig!
De gånger jag varit lite besviken har du saknat kolsyra, men det är bättre än att stinka cigarettrök!
Så jag hoppas nu bara på lite pengar, sen åker jag till Danmark (Bilko i Ishöj) och köper några backar med glasflaskor!
Äkta kärlek dör inte p.g.a. avsaknad av kolsyra! <3
 

Kommentera här: