Jag hade ett mål...

I höstas var jag FET! En varm torr sommar gjorde att ölkonsumtionen gick upp liksom jag... Jag vägde 110 kg innan jag åkte till Kuba, och mina vänner stirrade lite! På Kuba så finns det inget WIFI så man går mellan alla man känner, och om någon kontakt har ett bra pris på rom så går man till honom och kollar läget. Jag tappade några kilo, men var långt ifrån nöjd. Sen reste jag runt i asien, och har levt gott här, men rör mig mer än någonsin. Tyvärr har ölen i Filippinerna ställt till det med mitt mål så jag var nöjd om jag bara inte gick upp mer när jag var där. Nu är jag tillbaka i Thailand, och har inte druckit en öl sen Filippinerna vilket har inneburit att idag nådde jag mina magiska 89 kilo! Min första tanke var att fira med en öl, men ska försöka bibehålla den här kroppen så länge jag kan.... Oavsett - jag är lycklig! 
 
 

Kommentera här: