Maria - from Russia with love (På svenska 1963 "Agent 007 ser rött")....

Vi åkte upp till norra Thailand (Chiang Mai), bodde på mitt favvo-hotel – Pepsi-museumet,
 
Maria flippade som vanligt, och gick lös på inredningen;
  
Fotade i timmar på 3-d museumet. Så J-A kul!!! PS; Lämna Er RIKTIGA kamera på hotellrummet, och ta ist med Er egen mobil. På museet tankar Ni upp en app som gör allt levande, m.m.m.m. Jag var SÅ J-A avundsjuk på vad jag såg i andras mobiler! :
 
Rekommenderar gärna ETT av alla Chiang Mais vattenfall! Detta heter Mae Sa, och är i 10 nivåer… 
 
Vi älskade "melt in your mouth" i Chaing Rai där vi åt middag och frukost;
 
Därefter drog vi till White Temple i Chiang Rai...
 
 
Sen fick Maria modelljobb i Bangkok så vi var tvungna att lämna Chiang Rai. Ett av uppdragen var på en club - Barbar! En fetischclub där dekadanta människor expoloaterar sig och sina lustar. Inget för mig så jag satte mig i en soffa och kom på mig att jag skulle lämna in mina kläder till "laundry" dagen efter! ÄCKLIGT ställe minst sagt! Det kom fram en kvinna till mig... För att beskriva henne så skulle jag sagt att hon såg ut som en liberal/feminist/diagnos-troll som skulle kunnat skrika att "Trump inte var hennes president"... Hon försökte starta ett samtal med mig, men testade alla knep jag kunde för att visa hur j-a ointresserad jag var. Till slut frågade hon om jag "prefer men"? Jag tittade frågande på henne som om att om hon inte dög åt mig så var jag alltså homosexuell! Varifrån får kvinnor sin sjuka tro på att de är intressanta bara för att de har en vagina?
Jag svarade ist att; No, I prefer women! 
Lät det sjunka in en stund vilket det tog för henne att fatta!
Då uppenbarade sig Maria, och det fick den liberala lilla kvinnan att fatta tydligen för hon gick...
 
Nedan lite bilder vi tog på Barbar;
 
Sen åkte vi till Phuket... 
Där hittade vi Red Horse - mitt favoritöl från Filippinerna; 
 
Paus i skuggan när vi var på en egen strand...
 

Kommentera här: