Ljuvliga Sofia!

I ett samtal med min mysiga lillasyster Maria i veckan så undrade hon om jag tagit bort alla bilder på Sofia Hellkvist nu när prins Philip slåss för att få vara med den kvinna han älskar, d.v.s. Sofia.
Den bild min syster vant sig vid är ju den där Sofia färgat och rakpermanentat håret, men den unga flicka jag upptäckte på Hultsfreds Festivalen 2001 hade självlockigt ljusbrunt hår.
Sofia är värd all respekt trots massmedias fula vinkling på att lansera henne som något negativt och på så sätt sälja lösnummer och försvåra för Carl Philip, men deras kärlek har varit så stark att massmedia nu äntligen börjat fatta att detta inte är någon dussintjej, och att Philip inte nöjer sig med något annat. Skönt då att tidningarna inte längre är lika fula och nedvärderande som innan.
Min fotokollega Tony Kollberg som senare tog en antal bikini/baddräktsbilder på Sofia tjänade storkovan på hennes nya stjärnstatus men Er gamle fotograf, d.v.s. jag, har ett muntligt löfte att aldrig sälja mina bilder utan endast visa upp dem på min hemsida.
En f.d. vän fick chansen att använda vissa bilder Sofia och jag tog i Thailand till en musik-CD, och jag ersatte även Sofia för detta men min f.d. vän fick aldrig tummen över röven så dessa bilder ligger väl och blir förstörda i någon byrålåda idag?
Slöseri med kvalitet anser jag...
Så här såg lilla Sofia ut osminkad och bara 16 år;

Vill Ni se mer av Sofia så klicka bara HÄR!

Kommentera här: