Jösses!

Här sitter man oskyldigt och ser på säsong 2 av den Amerikanska TV-serien "DEXTER", och DÅ dyker en Engelsk skådespelerska vid namn Jamie Murray upp...
Många av mina vänner vet ju att jag är svag för mörka kvinnor, och då menar jag inte hårfärgen.
Men någonstans djupt inne i min själ verkar jag ha en dragning till kvinnor vars inre är fullt av demoner, och den roll som Jamie Murray spelar som i serien heter "Lila" är helt "wacko"...
Hennes besatthet, opålitlighet, och vad hon än gör för sjukt så smälter man för hennes charm och otroliga utseende.
Dexter var starkare i sin själ än vad jag var, men HALLÅ! Vad gör han i sista avsnittet???
Oki, serien är helknäpp! DEXTER är en seriemördare och man SKA INTE TYCKA OM HONOM ELLER BRY SIG OM VAD HAN RÅKAR UT FÖR, MEN det gör man...
På något konstigt sätt så ser man honom som en hjälte när han dödar samhällets avskum och då bara mördare, MEN "Lila"...
Hon dödade också fast en "oskyldig" och då dödar DEXTER henne...
Ååååååååååååååååååh!
Fattade han inte HUR MÅNGA tittare som bara älskade henne och att hela serien LYFTE pga hennes roll?
Fast någonstans i sitt medvetande får man inte klandra en rollfigur för det han gör...
SNYFT!
Så en tyst minut för den undersköna "Lila" som fick en egen liten favvo-plats i mitt Cineastiska hjärta!
RESPEKT!



När min lön kommer nästa vecka så ska jag åka till MEDIAMARKT och köpa säsong 3 och HOPPAS att hennes hittills okända tvillingsyster dyker upp i den säsongen och DÅ ska jag åter njuta av denna otroliga kvinna.
Megan Fox??? Ha ha! Jamie Murray äter dig till frukost!

Kommentera här: