Bjarne och Paula!

Jag har sett barn i verkligheten, och ibland har jag pratat med ett eller tagit bilder på dom, men undrat lite vad katten har man dom till?
Har ju haft behov av ett barn (eller hellre kanske en stark dvärg) i sommar, gärna starkt och uthålligt, som kunde gräva ut under huset men sen då?
Nä, det är en av världens mysterier som jag aldrig trodde jag skulle fatta, tills idag!
Äntligen har jag fått klarhet i varför de finns till;
Man har kuddkrig och kittlar dom!



Nu vet de som läser min blogg att denna långhåriga varelse inte har den frisyr som denna bloggs författare/fotograf utan detta är den stolta fadern till de gener som ligger och kiknar av skratt i bäddsoffan!
Just detta exemplar av arten "barn" är dessutom både väluppfostrad och rumsren.
Pappa Bjarne har mycket att lära av henne, he he...
Han är hur som helst en underbar vän och här i full fart med att leka "grävling" under huset när vi gräver ut så att ventilationen torkar ut efter ett läckage...